ΜΗΛΟΣ Καταγγελία για παράνομη χρήση αιγιαλού από επιχειρήσεις

Δημοσίευση επώνυμης καταγγελίας δημότη που απεστάλη με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (George Mathioudakis <georgemilosm@gmail.com)
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΟΤΗ
Καλησπέρα σας. Αυτή είναι η τρίτη παρέμβαση μου όσο αφορά τις επιχειρήσεις που λειτουργούν παράνομα στον αιγιαλό και παραλία στο νησί της Μήλου. Η πρώτη έγινε στις 7 Ιουν. η δεύτερη στις 17 Ιουν. και τώρα έρχομαι ξανά στις 2 Ιουλ. να αναφερθώ στις αυθαιρεσίες που καλά κρατούν στο νησί μας. Τίποτα δεν έχει αλλάξει αντιθέτως ενημερώθηκα ότι πολλοί υποστηρίζουν τους παράνομους επιχειρηματίες να λειτουργούν παρανόμως χωρίς άδεια, χωρίς παραχώρηση, καταπατώντας τις παραλίες και στήνοντας επιχειρήσεις  καταλαμβάνοντας πολλά περισσότερα τετραγωνικά από αυτά που θα και αν τους παραχωρούνταν. Αναλυτικά στο Παλαιοχώρι στην ανατολική πλευρά η καντίνα άνοιξε κανονικά και λειτουργεί παράνομα. Στην λαγκάδα έχουν καταπατήσει όλη την δεξιά παραλία. Στην Φυριπλάκα δε βλέπεις τίποτα άλλο παρά μόνο ξαπλώστρες και ομπρέλες σε όλη την παραλία.
διακοπή κειμένου
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΘΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
συνέχεια κειμένου
Παρακαλώ για τρίτη φορά τις αρμόδιες υπηρεσίες να πράξουν όπως πρέπει για να σταματήσουν οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες να καπηλεύονται τις ομορφιές του νησιού μας παρανόμως.
2015-06-17 7:59 GMT+03:00 George Mathioudakis <georgemilosm@gmail.com>:

Καλημέρα σας. Μετά από 10 μέρες από την αναφορά μου για την καταπάτηση αιγιαλού και παραλίας σε πολλές παραλίες της Μήλου από επιχειρηματίες χωρίς άδεια, χωρίς να έχει δημοπρατηθεί ο χώρος, βλέπω πως αντί να κλείνουν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις αντίθετα ανοίγουν κι άλλες. Στον Φυροπόταμο, στην Φυριπλάκα και στο Παλιοχώρι λειτουργούν κανονικά επιχειρήσεις χωρίς να έχει δημοπρατηθεί ο χώρος τους. Στην Λαγκάδα ο χώρος που έχει καταπατηθεί είναι ο τριπλάσιος ακόμα και σήμερα από αυτόν που έχει δημοπρατηθεί. Μήπως πρέπει να γίνει κάποιος έλεγχος. Τι θα γίνει τον Αύγουστο, δεν θα μπορούμε να περάσουμε από τις παραλίες της Μήλου?

Παρακαλώ όλες τις υπηρεσίες να ασχοληθούν με αυτό το θέμα όσο είναι νωρίς ακόμα για να σταματήσουν κάποιο γνωστοί άγνωστοι επιχειρηματίες να καπηλεύονται τις ομορφίες του νησιού μας αυθαίρετα.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει...

Ένα σχόλια για “ΜΗΛΟΣ Καταγγελία για παράνομη χρήση αιγιαλού από επιχειρήσεις”

1. Ο/Η Kωσταντίνος λέει:

Μας έκανε εντύπωση η παραπάνο αναφορά όταν από την παραμονή μας στη Μήλο δεν είδαμε καμιά οργανομένη παραλία εκτός μιας στη Πολλώνια και στο Μύτακα. Το νησί το επισκεφτήκαμε επειδή είχαμε ακούσει για τις όμορφες παραλίες του, αλλά καμιά δεν ήταν οργανομένη.Πήραμε όπως μας είπαν ένα ιστιοπλοικό που κάνει το γύρο της Μήλου με την ονομασία ΧΧΧΧΧ. Μπήκαμε μέσα σα σαρδέλες ο ένας πάνω στον άλλο χωρίς τη παραμικρή στοιχειώδη ασφάλεια. Η ταρίφα 45 ευρώ το κεφάλι, δηλαδή 2 άτομα 90 ευρώ.Όπως μας είπαν η τιμή τον Αύγουστο πάει στα 80, οπότε να μην έχουμε παράπονο! Ενώ οι συνάδελφοι ιστιοπλοικοί σκοτώνονταν μεταξύ τους για το ποιος θα πάρει το πελάτη.Κάθε φορά που περνάγαμε από παραλία ο καπετάνιος έβγαζε κιάλια και έβλεπε τη κάθε παραλία. Μετά καταλάβαμε ότι έχει ανοιχτό μέτοπο με αυτές αφού του τρώνε τη “δουλειά”, όπως ο ίδιος έλεγε.Το ιστιοπλοικό προσέφερε και φαγητό μες στη τιμή. Ήταν το πάρτυ του τοσ.Ενώ όταν ζητήσαμε μπύρα “διστυχώς τελείωσε” μας είπαν.Φτάνοντας στον Αδάμαντα, ζήτησα απόδειξη των χρημάτων που δώσαμε, μια και όταν μπήκαμε το πρωί, ο καπετάνιος με μαεστρία απέφυγε να μας δώσει. Η απάντησή του ήταν ότι δε μπορούσε εκείνη τη στιγμή και να του δίναμε τη διεύθυνσή μας να μας τη στείλει.Όταν του είπαμε να μας τη στείλει στο ξενοδοχείο που μένουμε , αυτός άρχισε να δυσφημεί το δικό μας ξενοδοχείο διαφημίζοντας ένα άλλο που όπως πληροφορηθήκαμε είναι δικό του.
    Τελικά ποτέ δε πήραμε την απόδειξη που ζητήσαμε από τον καπετάνιο. Και όπως μάθαμε είναι σύστημα να μη δίνουν στα τουριστικά καράβια παρά κόβουν μία τυπική για ένα δήθεν γρουπ! Ο καπετάνιος πάντως δε θα χει πρόβλημα με τις παραλίες που πιάνουν χώρο μια και τον Αύγουστο θα φοροδιαφεύγει στις ανοιχτές θάλασσες της Μήλου με το σκάφος του. Κρίμα που ένα τόσο όμορφο νησί έχει τέτοιους ανθρώπους!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Πωλείται Ηλεκτρικός διάδρομος

Πωλείται Ηλεκτρικός διάδρομος γυμναστικής
Μοντέλο: Pegasus Silver TM-345 ),
σε αρίστη κατάσταση, λόγω μετακόμισης.
Τιμή ΜΟΝΟ : 500 €.
τηλ.: 6972009299
SPONSORS

Μήλος

Αριστούχος απόφοιτος Παντείου Πανεπιστημίου παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δημοτικού και γυμνασίου.